1925 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 22.07).

Vitools
Графік роботи
  • Понеділок
    10:0015:00
  • Вівторок
    10:0015:00
  • Середа
    10:0015:00
  • Четвер
    10:0015:00
  • Пʼятниця
    10:0015:00
  • Субота
    10:0013:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (98) 993-53-86
Kyivstar
Vitools
Менеджер
ул.Миропольская 2, Рынок Юность, Київ, Україна
vitoolsinstrument@gmail.com
+380 (98) 993-53-86

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаНова Пошта Доставка по Україні здійснюється за рахунок покупця . Для відправки товару необхідно повністю вказати: Прізвище, Ім'я, контактний телефон (мобільний), місто, область,номер відділення нової пошти . Відправка товару вартістю до 150 грн здійснюється після повної передоплати

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаЗамовлення загальною вартістю менше 150 гривень,відправляються по повній передоплаті, і оформляються по телефону.Доставка по Україні здійснюється за рахунок покупця . Для відправки товару необхідно повністю вказати: Прізвище, Ім'я, контактний телефон (мобільний), місто, область,номер відділення нової пошти
  • Оплата на рахунок ПриватБанкаНомер счета будет отправлен через смс или вайбер после подтверждения заказа менеджером. Пополнить наш счет Вы можете через Приват24,другие мобильные банкинги, в терминале самообслуживания, в кассе банка, переводом с карты другого банка. При оплате поле назначении платежа оставьте пустым. Самый распространенный и выгодный способ оплаты при отправке заказов по Украине. Вы можете смело оплачивать на карту, так как портал Prom.ua защищает все Ваши покупки до 3000 грн. Бронирование товара до оплаты возможно на 2 дня. Если оплата не поступает в течении 2 дней, то бронь снимается и наличие не гарантируется.
  • Оплата на рахунок MonobankНомер картки буде відправлений через смс або вайбер після підтвердження замовлення менеджером. . При оплаті полі призначення платежу вказуйте "оплата товару" та номер замовлення .Ви можете сміливо оплачувати на рахунок, так як портал Prom.ua захищає всі Ваші покупки до 3000 грн. Бронювання товару до оплати можливо на 1 день. Якщо оплата не надходить протягом одного робочого дня, то бронь знімається і наявність не гарантується.

Гарантія:

Умови повернення та обміну товару:
-Перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними у наданій виробником (продавцем) інформації на товар;

у разі потреби роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця чи виробника.

користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням

з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником у товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Обмін та повернення товару
Споживач має право обміняти непродовольчий товар на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня купівлі, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем. Обмін товару провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару. товару у продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару у продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

Таким чином, обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна:
-з моменту покупки пройшло не більше 14 днів;
-Товар не використовувався;
-Збережено товарний вид товару, його споживчі властивості, всі пломби, ярлики і т. д.;
-Товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner